Lótusz

Lótusz

Madonna - a popikon inspiráló mondatai

2014. július 17. - Lótusz_blogger

"Néha ribancnak kell lenned, hogy elérd a célod." Madonna sok szempontból úttörő volt, a még ma is tartó karrierjét is folyamatosan építi. Nemcsak l'art pour l'art tolja a dalait, de énekel és elmondja a véleményét a tabu témákról is, mint például az abortusz és a homoszexualitás. Elismerten ő ma a legkeresettebb női előadó a világon. Az ő befolyása nélkül olyan zenészek, mint Miley Cyrus, Beyoncé nem juthattak volna el idáig. (Ők már csak a történelmet ismétlik, de a történelem maga Madonna.) Honnan a rajongásom? Hát az az igazság, ha így visszaemlékszem a gyerekkoromra, életem első videoklipjét Madonnától láttam. Valamikor a 80-as években. Ez a kíváncsiság azóta is megmaradt. Ezért gondoltam, hogy hozok nektek néhány jótanácsot a popikontól.   

Sosem felejtsd el az álmaid!   

A legtöbb emberi nem meri elmondani, mit is szeretne igazán. Ezért nem is kapják meg azt, amire vágynak! 

Vannak ötleteim, van ambícióm és pontosan tudom, mit akarok. Ha ez ribanccá tesz, hát oké.   

Mindig hittem abban, hogy kezelhetnek úgy, mint egy sztárt.   

A kiugrásomhoz megkaptam az egész világ jóváhagyását. (Köszi Petra! :) - a szerk.)   

Nekem ez az egész folyamat, nehéz; mintha egy másik ember festményén lennék egy ecsetvonás.

 

Tudom, a személyiségem egyik aspektusa a szívtipró és hihetetlenül provokatív lány - ami egy marketingfogás - de valódi! Csak ne vedd komolyan!

Olvasd el a divatikonok idézeteit is! ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9816331582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása