Lótusz

Lótusz

A 10 legtitkosabb hely Párizsban

2014. október 10. - Lótusz_blogger

 

 Notre Dame, Eiffel Torony, Champes-Elyséés, Diadalív...Ezeket a pompás helyeket mindenki ismeri, aki járt már Párizsban. Nem tagadom, nekem ez a város a kedvenc helyem a világon. Legalábbis azok közül, ahol eddig jártam. :) Azidő alatt, amit ott töltöttem, nagyon érdekes és szép helyekre jutottam el, de az alábbiak még engem is megleptek. Nézzétek meg ti is ezeket a gyönyörű helyeket:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=sqJa8rdIFhs[/embed]

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1516331722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása