Lótusz

Lótusz

Ilyen lesz az időjárás a Dávid-naptár szerint idén TÉLEN

2020. szeptember 28. - Lótusz_blogger

Íme a nagy téli időjárás-előrejelzés

Az egész éves előrejelzést itt olvashatod:

https://lotusz.cafeblog.hu/2019/12/19/ilyen-lesz-az-idojaras-2020-ban-a-david-naptar-szerint/?doing_wp_cron=1601313259.1802129745483398437500

Mi várható a következő néhány hónapban?

Mikor jön a fagy?

Az előrejelzések szerint a nagy fagy november 21-én érkezik, amely eltart december 30-ig. A decemberi hónap faggyal indul, 2-án és 3-án enyhébb időre számíthatunk, 5-én jó idő lesz, míg 6-án, 7-én és 8-án hideg lesz és megérkezik a hó is. 9-én felhős időben lesz részünk, 10-én és 11-én nagyon hideg lesz, 12-én pedig erős szélviharra számíthatunk. 13-án, 14-én és 15-én lesz részünk minden "jóban": lesz szél, fagy és egy kis meleg is.

Milyen időjárás lesz karácsonykor?

Karácsony felé haladva az időjárás bekeményít: viharos, nehéz időjárásban lesz részünk. Karácsonykor és Szilveszterkor sem számíthatunk másra. December 17-én sok hó esik.

December 18-án viharra és sok hóra kell felkészülnünk, tetézve ezt három fagyos nappal. A legfagyosabb napokra 20-a és 25-e között kell számítani. December 27, 28 és 29 sok hóval érkezik, 30-án és Szilveszter napján jobb idő lehet.

Januári hóesés

Január 1-én és 2-án tiszta lesz az ég, 3-tól 5-ig fagyra, havas esőre számíthatunk. Január 6-a kemény fagy érkezhet, ami az egész hónapban kitart.

Január 18-án és 19-én masszív hóesésre kell számítani, 20-ától 23-áig intenzív hideg érkezik nagy széllel, 24-én ismét hó és szél köszönt ránk, 26-tól 31-ig kemény fagyban lesz részünk.

Februárban is esni fog a hó

Február 1-e és 5-e között fagyra, de tiszta időre számíthatunk, 6-ától 8-ig hóra és szél lehet, 9- és 12-e között enyhébb idő lehet, 13-án és 14-én felmelegedés jöhet, azonban február 15-én és 16-án megint eshet a hó, a fagy pedig 29-ig velünk lehet.

Márciusban is hó.... :(

A 2020-as téli időszak márciusig kitart. Március 6-án és 7-én ismét fagyra és szélre számíthatunk, a szél be is keményíthet 11-én, 16-án és 17-én. Sőt március 18-án és 19-én szélviharra és hóra számíthatunk, március 21-e után azonban végre megérkezhet a tavasz.

főkép: pixabay; forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9816334552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása