Lótusz

Lótusz

Sokkoló reklám a hongkongi moziban

2015. január 07. - Lótusz_blogger

A nézők gyűlnek a moziban. Megkeresik a helyüket, leülnek, elkezdik az üdítőjüket szürcsölni, közben valami rágcsát fogyasztanak. Aztán elsötétül a moziterem és mindenki elcsendesül. Egy reklámmal kezdenek (én személy szerint legalább 10 perccel a filmkezdés után szoktam odaérni, mert a sok idióta reklámot nem szeretem), amit a nézők türelmesen néznek. Mígnem kapnak egy smst. Ekkor mindenki a telefonját előkapja...

Eközben a reklámban:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5Gtio4V1L3o[/embed]

Nagyon jó ez a reklám, melyet a legnagyobb videómegosztó töltött fel! Mindenkinek látnia kell!

Nézd meg, hogy néz ki a tüdőd 60 csomag cigaretta elszívása után: ITT.

Retro főcímzenéket itt találsz!

Oszd meg te is, ha tetszett!

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr10016331858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stiener Noémi 2015.01.10. 13:21:46

nagyon ott van nekem tetszik! XD

Róbert Bálint 2015.01.11. 16:31:39

Értem. No és Hongkongban meg kell adni a mobilszámot a filmnézéshez? Arra felé nem divat kikapcsolni a telefont a mozi idejére? Megannyi kérdés...
süti beállítások módosítása