Lótusz

Lótusz

Eddig nem jól pucoltad az ablakot. Nézd meg mivel kell!

2015. február 22. - Lótusz_blogger

Üdv minden gyakorló és gyakorlatlan háziasszonynak!

Itt a tavasz, hamarosan húsvét, ezért lelkiekben már minden hölgy készül a tavaszi nagytakarításra. Ahogy én a nagyimtól tanultam, először mosószeres vízzel szoktam lemosni ronggyal az ablakot és a keretét, aztán pedig ablaktisztítóval maszatolok az üvegen, amit (fekete-fehér) újságpapírral törlök tisztára.

ablak

Viszont most találtam egy új trükköt, amire szerintem te sem gondoltál még. És, hogy mi a trükk?

Borotvahab. Igen, jól hallod, borotvahab. Nézd meg mit tud:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=T-Tqr9fYH2c[/embed]

A legnagyobb dolog ennél a trükknél, hogy nem fog bepárásodni az üveg. Ez leginkább a fürdőszobai tükörnél fontos.

Én ki fogom próbálni. És te? Mit gondolsz? Kipróbálod?

Kövess a FACEBOOK-on, TWITTER-en is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9616331948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása