Lótusz

Lótusz

Sütőben sült sajtos-sonkás miniomlett (videó)

2015. március 26. - Lótusz_blogger

Mit szólnál egy jó kis omletthez egy lustálkodós hétvégén? Én nagyon szeretem. Az ember megcsinálja a rántottát, leül a tv elé és délig majszolja. Hozzá egy kis tejeskávé, teljes kiőrlésű kenyér... nyami (bár pihe-puha felfújt kenyérrel még jobban csúszik).

Az alábbi videót az interneten találtam, és egyből beleszerettem a módszerbe! :)

A legfincsibb rántottához nem kell más, csak tojás, sonka és sajt. Az elkészítéséhez pedig egy fém muffinsütő forma.

 

Nézd meg, hogy készül:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=HU4mRZBpjyM#t=19[/embed]

Te is kipróbálod? :)

 

Én hétvégén meg fogok csinálni egy nagy adagot és elviszem a munkahelyemre reggelinek. Az a jó ebben a receptben, hogy bármit tehetsz bele, amit szeretsz.

Még több receptet ITT találsz.

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr2816331994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beáta Vargáné Fábián 2015.03.27. 18:47:37

Tegnap nálunk ez volt a vacsi.Tök jó,csak utánna fél óráig a muffin sütőt mosogattam úgy beleragadt a cucc.Pedig elég hájtek,kerámiabevonatos sütő.Biztos valamit rosszul csináltam...

Lótusz 2015.03.27. 21:38:18

Hú. Nem tudom, mi lehetett a baj....
süti beállítások módosítása