Lótusz

Lótusz

Napindító pozitív megerősítések

2016. március 07. - Lótusz_blogger

Kezdj minden reggelt, minden hetet pozitív megerősítésekkel!

A pozitív gondolatok, megerősítések életünket jobbá teszi. Egészségesebbek, boldogabbak, kiegyensúlyozottabbak, sikeresebbek lehetünk általuk. A megerősítéseket naponta akár többször is elmondhatjuk, ismételgethetjük, akár egy mantrát. Indítsd a heted az alábbi gondolatokkal.

 

1. A világ egy nyugodt békés, egészséges hely számomra.

2. Egészséges vagyok, a betegségek elkerülnek.

3. Jóban vagyok önmagammal, kiegyensúlyozott vagyok.

4. Elengedek minden felesleges feszültséget, minden felesleges gondolatot.

5. Kreatív vagyok, régi problémákra új megoldást találok.

6. Sőt! A problémáim feladatok, melyek motiválnak új tulajdonságok, ismeretek megszerzésére.

7. Nyitott vagyok minden új élethelyzetre, melyből tanulhatok.

8. Kedves és barátságos vagyok az emberekkel, és ők is segítőkészek velem és kedvesek hozzám.

 

9. Bármibe fogok, sikerre viszem.

10. Csak pozitív emberekkel találkozom.

11. Munkámat pontosan, szorgalmasan, szeretettel végzem.

12. Sikeres vagyok az életem minden területén.

13. Szeretteim szeretettel vesznek körbe és én is szeretet sugárzom rájuk.

14. Szeretetteljes és egymást építő kapcsolatban élek a társammal.

15. Egészségesen élek, egészséges ételekkel táplálkozom, rendszeresen sportolok.

16. Rendszeresen relaxálok, meditálok.

 

17. Környezetem szépítem-építem.

18. Az emberi kapcsolataim ápolom.

19. Odafigyelek lelki-szellemi-testi egészségemre.

20. Kiegyensúlyozott, sikeres, szeretetteljes, pozitív életet élek.

A megerősítéseket hangosan, nyugodt, laza állapotban ismételgesd. Higgy benne, hogy működik! Te még mivel egészítenéd ki? Kommentben írd meg, ha van kedved!

Ha tetszett a cikk, oszd meg mással is! Kövess a FACEBOOK-on is!

Áldás! Lótusz

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr5916332722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása