Lótusz

Lótusz

Mit veszel észre először: a nőt, a mókusokat, vagy a meztelen férfit?

2016. szeptember 25. - Lótusz_blogger

Mit veszel észre először: a nőt, a mókusokat, vagy a meztelen férfit? Ez vár rád a közeljövőben!

jvl84gwuwfm

 

Szóval... Te melyiket láttad meg először? A nőt? A mókusokat? A meztelen férfit?

Ha női arcot vettem észre: akkor nagyon jónak és szépnek látod az életed. Ne hallgass a károgókra  - a te életed tényleg jó. Tartsd meg az életörömöt és pozitív hozzáállást. És még derűsebb leszel.

Két mókus: ha a két mókust látod meg először, akkor készülj! Életed nagy utazása vár rád. Érdekes utazás, tartalmas szabadidő és érdekes élmények várnak rád.

Meztelen férfi: ha észrevetted a meztelen férfit (gyengébbeknek, mint én - kb. 3-szorra vettem észre - a fa ág), azt jelenti, hogy nagyon figyelmes ember vagy, aki észreveszi az apró részleteket. Nagyon analitikus és precíz ember vagy, egy nagy feladat vár rád a közeljövőben.

Innen fordította: Lótusz

Hasonló képes tesztet ITT és ITT találsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6716333138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agi Hugi 2016.09.27. 01:30:47

En a ferfit es mokusokat azonos idoben lattam meg. Az oldalra forditott noi fejet utoljara. De szerintem ebbe belejatszik a 2 toboz is, ami zavaro!
süti beállítások módosítása