Lótusz

Lótusz

Az első újévi malackáim leveles tésztából

2014. december 30. - Lótusz_blogger

Ahogy én gondolom az újévi malacos sütit!

Már említettem, hogy nem vagyok egy nagy konyhatündér! :) Mondjuk nem a képességeimmel van baj szerintem, hanem a motivációval. Mivel egyedül élek, nem kell senkire főznöm - sajnos! Na de majd 2015-ben eljön az igazi (legalábbis a horoszkópom szerint :) ) és akkor minden megváltozik! Gasztrobloggerek, vigyázat! :)

Tehát az újévi leveles tésztából készült malacok elkészítéséhez leveles tésztára van szükség (a cenzúrázott verzió így kezdődik: Vegyél egy friss, leveles tésztát a boltban - ez azért jó, mert már ki van nyújtva, csak ki kell tekerni és már szaggathatjuk is).

1

1. Állítsd össze a leveles tésztád és nyújtsd ki! (Tekerd ki a csomagolásból a bolti leveles tésztád - ha meg van törve valahol, azt simítsd ki, "ragaszd" össze).

4

2. Vegyél elő egy nagyobb és egy kisebb poharat, és szaggass belőle kerek formákat (előtte lisztbe mártsd a formát)!

9

6

3. A szemét borsból csináltam, az orrlyukát pedig köménymagból.

4. A Füleket először az orrának a köréből csináltam : negyedeltem a kört, 2 pár fül lett belőle. De aztán inkább először a fejet és az orrot kiszaggattam, és a maradék sarkakból csináltam meg a füleket.

5. Felvertem egy tojást, és a kész malacokat bekentem vele  (mivel nincs ecsetem, sajnos ez a része nem sikerült túl jól :( ) Volt olyan, amire nem kentem tojást, de azok viszont nagyon kiszáradtak és nagyon törtek, szóval mindenképpen jó a tojás rá.

6. Aztán tedd be az előmelegített sütőbe 15-20 percre és süsd készre.

15

A pemzlihiány miatt sajnos a tojás eléggé szétfolyt! :( De te biztos ügyesebb leszel! :)

7. Aztán sorakoztasd a malackákat egy tálcára és már jöhetnek is a vendégek!

19

22

A tojás miatti bénázásom leszámítva, azért nem lettek olyan rosszak! :)

Próbáld ki, neked biztosan jobban fog sikerülni! Jó étvágyat hozzá!

Még több (jobban sikerült :) ) receptet ITT találsz!

Boldog Új Évet Kívánok!

FACEBOOK

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr2816331848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kathy Doba-Santamaria 2015.01.02. 17:17:26

Nagyon aranyosak! Ki is fogom probalni. Koszi! Mikor nem volt meg ecsetem, akkor egy papirszalvetat csavartam fel, kette hajtottam es az egyik veget hasznaltam ecset helyett. :)

Lótusz 2015.01.03. 07:20:52

Köszönöm a tippet! :)
süti beállítások módosítása