Lótusz

Lótusz

Milyen nő kell a pasiknak?

2015. február 24. - Lótusz_blogger

Szingliként már lassan az őrületbe kergetem a barátaimat. Ha egy picit fel vagyok pörögve, vagy éppen bulizni készülünk, általában ez a kérdést mindig felteszem nekik: Mi a baj velem (hogy még egyedül vagyok)?

Ilyenkor elmismásolják a dolgot, azt mondják, hogy semmi, meg egyébként is unják már, hogy folyton ezen aggodalmaskodom.

Szóval épkézláb választ még nem nagyon kaptam. Azért néhány férfiismerősömet megkérdeztem, hogy milyen nő vonzó számukra. Ezeket a gondolatokat összegezve született meg az alábbi bejegyzésem.

A férfi a természetéből adódóan igyekszik szemrevaló párt találni magának. Szóval az ápoltság rendkívül fontos. Legyél sminkelve, de ne túlzottan. Tehát a külső (még ha nem is mindenki vallja be) nagyon fontos.

De mit sem ér egy csodálatosan szép külső, ha nem párosul belső értékekkel, kisugárzással?

Mitől lesz jó kisugárzásod? Egy nőnek a jó kisugárzás szerintem több dolgot is jelenthet: lehet nagyon erős szexualitás benne, amivel vonzza a férfiakat. Legalábbis azokat, akik a jó szexre vágynak leginkább. Lehet pozitív kisugárzásod, ami inkább a nyugodtságot, természetességet, meghódítandóságot takar. Ez is bejön a pasiknak.

 

A mosolygósság mindig pozitív, de azért ne legyél vihogós! Mindenki sokkal szebb, ha mosolyog. Ha az elején erőltetettnek is tűnik, később már majd magától is megy. Ha nem vagy az a mosolygós típus, akkor neveld rá magad. Az amerikaik egyik régebben számomra nem túl szimpatikus tulajdonsága volt, hogy mindig mosolyognak. Mert ugye a mosoly az a görbe, ami mindent kiegyenesít. :) Közhelynek hangzik, de mégis így van. Telefonosként is dolgoztam már életemben és tudom, hogy amikor mogorván kezdtem a munkám, mindenki elhajtott, ha viszont mosolyogtam (mégha néha kényszeredetten is), akkor azonnal nyitottabbak voltak a felhívottak.

Az őszinte mosoly, nevetés, humor is mindig bejön a férfiaknak. Én mindig olyan pasikkal voltam, akiknek volt humorérzékük és kellően intelligensek voltak ahhoz, hogy az én szarkasztikus beszólásaimat ne sértésnek, hanem igenis viccesnek fogják fel.

 

Bár szeretjük, a férfiak is szeretik az őszinteséget, azért ne vigyük túlzásba. Lehet, hogy nálam ez volt az egyik hiba: nem tudok (és nem is akarok) hazudni, mert én ezt megalázónak érzem a másik emberrel kapcsolatban. Szóval nekem például nagyon nagy feladat megtanulni becsomagolni a dolgokat.

Ebből kifolyólag a titokzatosság is felkeltheti egy férfi figyelmét. Főleg, ha ez párosul egyfajta félénkséggel, a pasik azonnal rávetik magukat: mint egy kis nyuszi a vadállatok között. A vadászösztönük beindul. Meg a félénk nőket jobban is tudják óvni. Ettől nő az egójuk férfiasságuk.

 De nemcsak a félénk nyusziknak van esélyük a pasiknál: az "üzletasszony"-típus, az önálló, magabiztos, céltudatos nő, szexi kosztümben... Hát ez is az egyik gyengéjük. Főleg azoknak a férfiaknak jön be, akik imádják a dominákat.

Femme fatale = a végzet asszonya. Őket minden férfi szeretné megkapni: hűvösek, érzékiek, érzékenyek, elérhetetlenek. Sugárzó szépségük hűvös eleganciával párosul. Hát a pasik helyében nekem is bejönne. :)

 

Azok a nők is bejönnek a pasiknak, akik anyukatípusok. Ezen azt értem, hogy konyhatündérek, náluk mindig van otthon valami fincsi házisütike, gyakorlatiasak, mindent megoldanak.

 

A feministák. Az éremnek két oldala van: 1. ha szerintük csak a nők képesek megváltani a világot, akkor minek nekik férfi? 2. A pasiknak ettől függetlenül bejön ez a határozottság, és az öntudat. Még az sem zavarja őket, ha 50-50%-ban osztoznak a kiadásokon... Ezek a nők függetlenek, erősek és önállóak. Kész főnyeremények!

Azt gondolom, hogy ritkán találkozunk olyan nővel, aki vagy csak az egyik, vagy csak  a másik típusba tartozik. a lényeg, hogy megtaláljuk magunkban az egyensúlyt, legyünk hitelesek. Legyünk összhangban magunkkal, a világgal, a céljainkkal. A kiegyensúlyozottság, derűlátás, megbízhatóság triumvirátusával biztos nem lövünk mellé.

Ma, kivételes alkalom, megmutatom magam Nektek. Aztán döntsétek el, hogy én melyik csoportba tartozom! :)

a fa mögül

Kövess a FACEBOOK-on, TWITTER-en is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1716331954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása