Lótusz

Lótusz

Nem minden az, aminek látszik, avagy egy szülinapi ajándék története

2015. április 02. - Lótusz_blogger

Az életben rengetegszer van úgy, hogy az ember lát valamit, aztán gondol róla valamit, és a mikor kicsomagolja, akkor jön rá, hogy ez nem is az, amire számított.

Hát így jártam én is. Kedden ünnepeltem a 18+x-edik szülinapomat és az egyik barátnőm, bloggertársam "beígért" nekem egy szülinapi ajándékot. Vagyis megemlítette, hogy majd valami tök jót kapok tőle. Kapni mindig jó (kivéve, ha pofont :) ), úgyhogy örültem az ajánlatnak.

Az ajándékátadást a mai napra időzítettük, de kutyafuttában történt. Az egész utána csapódott le bennem. Íme az ajándékom:

8

Azt kérdezed, mi az, ami olyan nagy szám egy szelet tortán... És még a csomagolás is milyen béna! Nincs ennek a nőnek szépérzéke????

4

Guszta ez a torta, igaz?

6

5

Ki kell ábrándítsalak! Ez nem torta! Hanem egy nagyon fincsi illatú szappan! :)

És miért örültem ennyire a csomagolásnak? Én, aki köztudottan több időt tölt azzal, hogy az ajándékot becsomagolja, mint az ajándék kitalálásával és megvásárlásával???

2

Mert ez a pukkantós fólia!!!! Ki ne ismerné? Háztartási gépek és egyéb dolgok csomagolásánál használják.... Volt, hogy csomagot kaptunk és a benne lévő értékes dolog nem dobogtatta meg a szívem, mint a fólia!

3

Ez pedig amiatt jutott eszembe, mert néhány napja olvastam erről a fóliáról (hogy mindenki mennyire imádja, a CIKK ITT). És igen! Majdnem jobban örültem a pukkantós fóliának, mint a tortának.

El is határoztam, hogy gyorsan én is rendelek valamit a neten, és reménykedek, hogy ilyen fóliával felszerelve érkezzen meg hozzám! :) (Elkel a munkahelyemen... Jobb, mint a stresszlabda! )

Úgyhogy nagyon szépen köszönöm, Petra, ezt a szuper ajándékot! :)

7

És miért is írtam le mindezt a kis történetet?

Mert a világ tényleg nagyon összetett! Van egy része, amit az érzékszerveinkkel tapasztalunk meg: látunk, ízlelünk, tapintunk, hallunk, szimatolunk.... De ez csak az érzékelés-észlelés egy nagyon pici része. A világ rezgésekből áll, melyeknek egy részét a fülünkkel, egy részét a szemünkkel, egy másik részét az orrunkkal, nyelvünkkel érezzük, illetve a bőrünkkel. De, ahogy már Exupéry is megmondta: "Ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan."

És mi az, ami igazán lényeges? A szeretet! Az együttérzés... Az összetartás.... A barátság.... A hit...

Ezek mind-mind olyan dolgok, melyet "csak" a lelkünk érez. Viszont a lelkünk rezdülései hatalmas hatással vannak az egész lényünkre, az életünkre. Mert ha valaki elveszti a látását, attól még a belső látása megmarad, a lelke gyönyörű dolgokat tapasztalhat meg. Ha valaki nem hall rendesen, attól még a rezgések ugyanúgy hatással vannak a lelkére: ha pozitív rezgések érik, mint például a szeretet rezgése, feltöltődik, jó érzéssel tölti el, rezgésszintje nő. De ha zajban élünk, túlzott hangerővel hallgatunk zenét, az rossz hatással lehet a lelkünkre.

Szóval az, ami bennünk van, az az igazi! Mert ez a torta formájú szappan ez szappan vagy torta? Hát, ez inkább szappan!

És a pukkantós fólia az "csak" egy védelmi eszköz, hogy a dobozban ne törjön el a holmink? Nem! Ez egy szuper stresszlevezető eszköz. Mindenkit, aki meglátja, azonnal nosztalgiával tölti el és azonnal nekiesik! :)

Ne csak láss, érezz is! :)

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6216332014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása