Lótusz

Lótusz

Maradékból újat: leveles batyu sonkával és tojással

2015. április 06. - Lótusz_blogger

Vége a húsvétnak és a nyakadon maradt sonka, tojás? Nekem is.... És úgy döntöttem, hogy egy kicsit ráncba szedem a hozzávalókat és egy reggeli kalácsot dobok össze belőle. Legalább a reggeli miatt nem kell aggódnom! :)

Húsvét előtt vettem egy csomag hűtött leveles tésztát. Mivel tudtam, hogy nem túl sokan jönnek locsolkodni, kiment a fejemből, hogy megcsináljam. De most eszembe jutott és úgy döntöttem, hogy összehozok valamit a hozzávalókból.

Íme, amit a hűtőben találtam (azaz a hozzávalók):

- főtt sonka;

- főtt tojás;

- sajt;

- tejföl;

- egy tojás;

- tészta.

 35

1. Kapcsoljuk be a sütőt!

2. A tésztát kitekertem (már ki is volt nyújtva, szóval ez az én tuti sütim :) ). 12 kis négyzetet vágtam éles késsel.

31

3. A töltelék hozzávalóit összekevertem egy tálban (a 12 darabhoz való mennyiséget: kb. 2 szelet sonka kockázva, 8 dkg sajt kockázva, 1 főtt tojás felkockázva.) Hozzátettem 3 nagy evőkanál tejfölt, sóztam, borsoztam, hozzáütöttem egy friss tojást és összekevertem az egészet.

34

30

4. A kész tölteléket a tésztára halmoztam és kis batyukat formáztam belőle.

28

27

26

24

20

Betettem a sütőbe 20-25 percre.

16

5. Kivettem a sütőben, és még forrón lemeóztam! :) Mivel élesztős tésztát használtam, így nagyon jó puha lett! :)

8

11

Íme a végeredmény! Jó étvágyat kívánok!

További recepteket ITT találsz.

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr8716332026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása