Lótusz

Lótusz

Készíts pávát szivecskékből anyák napjára (DIY)

2015. április 28. - Lótusz_blogger

Anyák napja közeledtével mindenki igyekszik a tökéletes ajándékot megtalálni anyukájának, nagymamájának...

Egy nagyon egyszerű és gyerekek által könnyen elkészíthető, ugyanakkor mutatós pávát készítettem. Ezt a kis ajándékot akár óvodások is meg tudják csinálni.

Először is íme a szabásminta:

ScanImage03-2

Vágd ki a formát vastag papírból, majd rajzold filc anyagra.

Én mindenféle színt használtam hozzá, de akár egyszínű is lehet.

2

Miért épp ez? Mert szívekből áll. És mert a páva már az ősi magyar kultúra része volt. Örök életet jelent. Indiában szent állatként tisztelik, a gazdagság, a bőség, a jó hír és a szerencse szimbóluma. A farka a lélek kinyílását szimbolizálja. Tehát csupa pozitív jelentést hordoz magában.

2

Ezt a kis pávát én tűzőgéppel tűztem össze, mert siettem, de ha egy-két helyen összeöltöd, vagy összeragasztod, akkor is tökéletes.  Ha egy szép szalagot belefűzöl, akkor lehet belőle ajtódísz!

Készítsd el te is!

Ha tetszett, oszd meg mással is!

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1916332066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása