Lótusz

Lótusz

Pál Feri atya a szerelemről (videó)

2015. július 14. - Lótusz_blogger

Bevallom, mostanság ez a téma nagyon foglalkoztat. Régen voltam szerelmes és most szingli vagyok. De keresek, keresek. Viszont amikor ezt  videót megnéztem, egy picit elszégyelltem magam. Te jó ég! Akkor én még sosem voltam szerelmes? Vagy csak érett szerelemben nem volt részem? Valószínűleg igen. Az érett szerelem (nem arról van szó, hogy két nyugdíjas lesz szerelmes, hanem két valóban felnőtt ember) sokkal több, mint egy fiatalkori fellángolás. Mik az ismérvei Pál Feri atya szerint a szerelemnek. A videóból kiderül:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=k1PGmDlY2N8[/embed]

Igen elgondolkodtató. Te is hasonlóan gondolod? Vagy te máshogy érzed, érted a szerelmet?

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is!

Kövess a FACEBOOK-on is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6416332246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása