Lótusz

Lótusz

Ferenc pápa puszija agytumort gyógyított

2015. november 23. - Lótusz_blogger

Ferenc pápa szeptemberben Philadelphiában járt, amikor megpuszilta Gianna Masciantoniót, az agytumorban szenvedő kislány fejét.

A szülők szerint a kislány agytumorának mérete a a puszi hatására csökkent.

A kislány daganatát nem lehet műteni, a szülők mégis úgy gondolják, hogy a tumor mérete kisebb lett a puszi hatására. Ezt egy MRI-felvétellel is bizonyítják.

A szülők isteni beavatkozásnak, csodának tartják a történteket.

Én hiszek benne! Ha te is hiszel a csodákban, lájkold és oszd meg a cikket, talán másnak is erőt ad!

Még több PÁPA itt.

Áldás! Lótusz (Facebook)

dailymail.co.uk

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9016332470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magdi Orbán 2015.11.24. 13:16:06

Én hiszek ISTEN gyogyítóerejében,mert én magam is már többször tapasztaltam,irgalmát végtelen szere-tetét.

Marika Oltó 2015.11.24. 13:25:14

A szülőknek is gyakrabban kellene puszilgatni apró beteg kisgyermekük fejét, biztos, hogy még tovább csökkenne a daganat mérete. A szeretet gyógyít, Ferenc pápának meg mondjanak köszönetet érte.

Siposné Csik Anna 2015.11.24. 13:32:08

A csodákban hiszek, de Ferenc pápában nem. A csoda Isten álruhában.

W. A. Lacky 2015.11.24. 16:28:23

Titokban abban bíztam, hogy nem tudok ehhez hozzászólni. Megdöbbenve vettem tudomásul, hogy mégis. Nem merem azonban leírni, amire gondoltam.
süti beállítások módosítása