Lótusz

Lótusz

10 legfontosabb mondat a jó eredmény eléréséhez

2015. december 14. - Lótusz_blogger

Hogyan érj el jó eredmény? 10 legfontosabb mondat a jó eredmény eléréséhez

Az év végi hajrában én már néha a hajamat tépem. :( Teljesen kivagyok. Szeretnék jól teljesíteni, de közben meg (influenzás vagyok), örülök, hogy élek. Az agyam nem forog, a közérzetem rossz.... De kos vagyok, ezért be nem vallanám senkinek, hogy nem bírom... :( Viszont a célok éltetnek. Amikor tudom, hogy van mit csinálnom, akkor valahonnan mindig merítek erőt. Na de ez nem is olyan könnyű. Szeretem tudatni a világgal, hogy nem vagyok a topon, viszont akarom, hogy mindig mindenem legyen meg időben.

B. J. Gallagher és Steve Ventura szerzőpáros azt mondják, hogy a jó eredmény eléréséhez szükséges vannak olyan mondatok, melyek segítenek bennünket. A 10 legfontosabb mondat a következő:

10) „Nem fogok arra várni, hogy más tegye meg az első lépést.”
9) „Rajtam múlik, hogy megtörténik-e.”
8) „Ha nem én, akkor ki? Ha nem most, akkor mikor?”
7) „Na, akkor lássunk hozzá!”
6) „Nem fogom másra hárítani.”
5) „Számíthatsz rám.”
4) „Ez az én dolgom.”
3) „Rajta!”
2) „Megteszem.”
És a legfontosabb: 1) „Én.”

Ezek a mondatok szerintem mindenkinek erőt adnak, aki valóban szeretne hatékonyabb, gyorsabb és eredményesebb lenni az életben. És mindezeket a mondatok nemcsak a munka terén érdemes alkalmazni, hanem életünk egyéb területein is.

Áldás! Lótusz (Facebook)

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr7716332536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása