Lótusz

Lótusz

Louise L. Hay pozitív megerősítései

2016. május 20. - Lótusz_blogger

 

Az ezredforduló idején kezdtem bele a nagybetűs életbe: már leérettségiztem, és bár jó tanuló voltam végig, mégsem igazán tudtam, mihez is kezdjek az életemmel. Mit akarhat egy 18 éves? Szerelmet? Álomunkát? Barátokat? Boldogságot? Bulit? Ige! Ezt így, mindet együtt! :) De engem más dolgok foglalkoztattak (már akkor is ;-) ). Én az élet értelmét kerestem (jelentem, még most is keresem :) ). Akkor a természetgyógyászatban találtam meg ezt. De igazából a kíváncsiságom hajtott, faltam az "ezoterikus" könyveket: Szepesi Mária, Müller Péter, Rüdhiger Dalhke... és sokan mások érdekeltek. De a legelső könyv, ami a kezembe került, Louise L. Hay: Éld az életed. Ez a könyv nagyon sokat segített nekem. Valahogy rávezetett az útra, melyen most is járok. Louise L. Hay már idősebb korában jött rá arra, hogy nem szabad az életet elpazarolni. Hanem élni kell!

Íme 12 kedvenc mondatom Louise L. Haytől:

  1. Elméd egy szerszám, amit úgy és arra használsz, ahogy és amire akarod.
  2. Ami megtörtént, az megtörtént, a múltnak ezzel vége. Most már módodban áll úgy bánni magaddal, amint szeretnéd, hogy veled bánjanak.
  3. Az a dolog, amit a legnehezebb megtenned, ami a legnagyobb ellenállást váltja ki belőled, egy előtted álló újabb lecke.
  4. Ahhoz, hogy rendet rakjunk a fejünkben, előbb meg kell néznünk, mi van benne.
  5. Forgass olyan gondolatokat a fejedben, amelyek jókedvre derítenek. Tégy olyan dolgokat, melyektől jó lesz a közérzeted. Barátkozz olyan emberekkel, akik növelik az önbizalmadat. Táplálékod mindig előnyére váljon a testednek. Lépteid kövessék belső ritmusodat
  6. Önbecsülés és önbizalom a nyitja minden pozitív változásnak, amely életünkben bekövetkezhet.
  7. Ha boldogan szeretnénk élni, meg kell őriznünk optimizmusunkat. Ha sikereket akarunk elérni, hinnünk kell képességeinkben. Ha szeretetre vágyunk, nem vezérelhet bennünket a gyűlölet. Ami sugárzik belőlünk, amit hangoztatunk, hasonló formában visszajut hozzánk.
  8. Nincs írott törvény, amely kimondja, hogy csak azért, mert valaha hittél valamit, most már örökre ahhoz kellene tartanod magad.
  9. Minden egyes gondolatunk a jövőnket formálja.
  10. Az önbizalom egyik ismérve, hogy nem hagyatkozunk mások véleményére!
  11. Ha igazán szeretjük önmagunkat, életünkben minden sikerülni fog.
  12. Az élet csak arra vár, hogy megnyíljunk csodái előtt, hogy érdemesnek érezzük magunkat mindarra a jóra, amelyet számunkra tartogat.

Hallgass még több pozitív megerősítést:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=DybsLRE5Wi4[/embed]

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr7516332872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása