Lótusz

Lótusz

Álom - a legerősebb teremtő erő

2016. szeptember 11. - Lótusz_blogger

Sokáig a kedvenc idézetem ez volt:"Ne álmodd az életed, hanem éld az álmod!"

Azonban pénteken egy rendkívüli élményben lehetett részem, és ezután a kedvenc jelmondatom ez lesz:

"Álmodd az életed és éld az álmod!" Lótusz

Kifejtem, miért is alakult így. Elmentem egy álommeditációra, vagyis "megnéztem életem filmjét". Ez egy rendkívül érdekes módszer és mielőtt eltöltöttem volna egy órát a Dream Reality Cinema-ban, gőzöm nem volt, mire számíthatok. De az az egy óra teljesen megváltoztatott!

Az álom

Az álom olyan képek, hangok, érzések és gondolatok összessége, amely az agyon fut át alvás közben. Az álmok során feloldódnak a a felgyülemlett feszültségek, átélünk olyan már megtörtént eseményeket, melyeket még nem dolgoztunk fel, testileg és lelkileg is átélünk korábbi traumákat. Tehát gyógyíthat. De az álom során az életünket is megteremthetjük.

A tudatos álmodás az álmodás egy fajtája, amikor az alvó személy tisztában van tudatállapotával, felismeri, hogy épp álmodik, és jártasságától függően bármely elemét befolyásolhatja vagy meghatározhatja. A tudatos álmot éber álomnak, tiszta álomnak vagy (az angol lucid dream kifejezésből) lucid álomnak is nevezik. Az éber álmodás egyaránt lehet spontán vagy szándékosan előidézett élmény.

Ahol én jártam, "A FILM", ami előidézte a tudatos álmodást. A film nézése közben olyan érzésem volt, mintha relaxálnék, meditálnék (teljesen nyugodtnak és könnyűnek éreztem magam; a lelkem szárnyalt, közben viszont mindvégig tudatomnál voltam, azonnal ki tudtam volna jönni ebből az állapotból).

Eközben olyan képek és gondolatok jöttek, melyek a kreativitásomat és a jövőbeli életemet pozitív irányba befolyásolják. Ébredés után megkönnyebbült voltam, rendkívül frissnek és nyugodtnak éreztem magam, ugyanakkor azt éreztem, hogy jönnek a friss gondolatok, az életem minden területéhez. És még mindig csak a felszínt kapargatom.

Milyen pozitív hatásai vannak a tudatos álomnak? Miért az "Álommeditáció"?

1. Nyitott szemmel, irányított meditáción vehetsz részt, amely során videószemüvegen és fejhallgatón keresztül kapod az információkat.


2. Hatására a teljes idegrendszerben elindulnak a szükséges felépítőfolyamatok, javulnak az információs funkciók és a közérzet.


3. Elindítja vagy visszahozza a tudatos álmodást.


4. Helyreállítja az alvásciklust, ezzel megszünteti az alvászavart. és megakadályozza a rémálmokat.

Én aznap este nagyon nyugodtan aludtam. Általában stresszesen alszom, össze-vissza forgolódok, nem találom a helyem. Viszont az álommeditáció estéjén nagyon nyugodt volt minden, szinte meg sem mozdultam, és reggel nagyon friss és éber, kipihent voltam.

Mire jó a tudatos álom?

A tudatos álmodók számára tervezhetővé, átélhetővé válik az idő- és térbeli utazás, szokatlan találkozások, a hihetetlen gyógyulások, a tanulás és a problémamegoldás érdekesebb jelenségei, az üzleti és más sikerek. Mindezeket előre megtervezve, kellőképpen színesen megálmodják, különböző verziókat ízlelgetve. Ehhez viszont sok gyakorlásra van szükség.

Ennek első lépése a "film" megnézése, mert ezzel agyunkat eddzük. Ahhoz tudnám hasonlítani, amikor otthon meditálsz, vagy imádkozol, olyan biokémiai kapcsolatok erősödnek benned, melyeket minél többet gyakorolsz, annál könnyebben sikerül relaxált, nyugodt, éber állapotba kerülni.

Az álommeditációs technika 4 szintből épül fel. Az első szint a film megnézése. Bár ugyanaz a film, mégis mindenki mást vesz észre, mást jegyez meg minden alkalommal. A következő szinteket élőben lehet elsajátítani Lengyel Sándor szemináriumain.

Lengyel Sándor, a feltaláló így beszél a módszeréről:

“A filmjeimben egyszerűen megkérem az agyat, hogy mikor, hová figyeljen. Nem kerülőúton vagy burkoltan, hanem szemtől-szemben. És a kibernetikus program, amit kidolgoztam és filmre vittem, működik: az idegrendszer megvalósít, ha ismerem a nyelvét és az álomrealitás működését. Ezt tanítom személyesen, és most már a DRC-n keresztül is átadom a tudást.”

Íme egy rövid kisfilm a módszerről:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=5j8Vsmw1a3I[/embed]

Ez egy nagyon hatékony módszer, mindenkinek szeretettel ajánlom! Én amint tehetem, ismét elmegyek. Itt található még több információ a módszerről és be is tudsz jelentkezni: Dream Reality Cinema

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1016333108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása