Lótusz

Lótusz

Okosabb vagy, mint egy ötödikes?

2016. október 17. - Lótusz_blogger

Az unokahúgom most lett 5. osztályos, sokat komolyodott, és nagyot is nőtt a nyáron. Meg anyukája is dicséri, hogy jól megy neki a suli. Nekem valamiért az 5. volt az egyik legnehezebb. Még 3-asom is volt. Amin nemrég, mikor egy rendezkedés során véletlen a kezembe került a bizonyítványom, akkor szembesültem (mondjuk tesiből volt 3-asom ,-) ), azért nem esett jól látni. Ezen felbuzdulva készítettem el az alábbi tesztet... Az ötödik osztályos matematika, irodalom, nyelvtan, történelem és környezet-biológia tananyagból válogattam. A kérdéseket és válaszokat a Sulineten gyűjtöttem. Sok sikert!

[embed height="0" recommendation="0" sharebuttons="0" fbcomments="0" iteminfo="0"]https://www.playbuzz.com/melbeee10/okosabb-vagy-mint-egy-t-dikes[/embed]

Na hogy sikerült? Okosabb vagy, mint egy ötödikes? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr516333192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása