Lótusz

Lótusz

Az igazi férfi sosem segít a feleségének a házimunkában

2017. augusztus 29. - Lótusz_blogger

A férj bevallotta a haverjának: "Én soha nem segítek a feleségemnek...

...mert nem az asszisztense vagyok, hanem a társa."

Így vall egy férfi a házimunkáról és az otthoni munkamegosztásról.

"Múltkor egy barátom nálunk volt és teáztunk. Egyszer felálltam és ezt mondtam: "Rögtön jövök, csak elmosom az edényeket."

Ekkor a barátom úgy nézett rám, mintha azt mondtam volna neki, hogy megyek és építek egy űrrakétát. Zavartan, egyben csodálattal mondta: "Örülök, hogy segítesz a feleségednek. Én nem segítek az enyémnek, mert párszor segítettem már neki - de egyszer sem dicsért meg. A múlt héten is felmostam, de semmi hálát nem láttam rajta.

Visszaültem mellé, és elmagyaráztam, hogy nem "segítettem" a feleségemnek. A feleségemnek nincs szüksége asszisztensre, neki partnerre van szüksége! Én a társa vagyok, a partnere, és nem az, aki segít a házimunkában.

Nem segítek a feleségemnek kitakarítani a házat, mert én is ebben a házban lakom, én is takarítok benne.

Nem segítek a feleségemnek főzni, mert ha enni akarok, nekem is főznöm kell.

Nem segítek a feleségemnek vacsora után mosogatni, mert az edényt én is használtam.

Nem segítek a feleségemnek a gyermekekkel, mert az én gyermekeim is, és a kötelességem, hogy az apjuk legyen.

Nem segítek a feleségemnek ruhát mosni, kiteregetni és elpakolni, mert ezek az én ruháim, a feleségem ruhái és a gyermekeink ruhái.

Nem asszisztens vagyok ebben a házban, én a család része vagyok. Ami pedig a dicséretet illeti, megkérdeztem a beszélgetőtársamtól, hogy amikor utoljára a felesége kitakarított, kimosott, ágyneműt cserélt, fürdette a gyerekeket, főzött, rendet rakott ő köszönetet mondott neki? Nem? Akkor miért várja el, hogy egyetlen felmosásért majd a nyakába: "Wow! Nagyon ügyes vagy! Köszönöm!" Ez kicsit abszurd... Ez a macsóság nem igazán jön be a nőknek. A háztartás vezetése nemcsak női feladat. És, ha a nő rendben tartja az otthonod, akkor ő is néha elvárja, hogy megköszönd neki.

Segíts neki, legyél valódi társa, és ne csak egy vendég a saját otthonodban, aki csak azért jön a házba, hogy egyen, igyon, aludjon, tisztálkodjon és kielégítse igényeit. Legyen az otthon!"

A társadalomban bekövetkezett valódi változások az otthonainkban kezdődnek! Tanítsd meg gyermekeidnek, hogy milyen a működő családi kapcsolat!

(hrsitiane.ru)

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr3716333734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása