Lótusz

Lótusz

Íme a te személyes mantrád az évre

2018. január 07. - Lótusz_blogger

Ez a te személyes mantrád az évre - csillagjegyed szerint.

Tanuld meg a neked szánt üzentet és ismételgesd, ha olyan helyzetbe kerülsz, amikor bátorításra, megerősítésre van szükséged, vagy éppen elbizonytalanodtál, vagy nincs elég erőd.

 

KOS

Nem kell pörögnöm, és össze-vissza rohangálnom, hogy a világ minden szépségét megláthassam. Elég, ha megállok egy pillanatra, kinyitom a szemem és észreveszem a körülöttem lévő szépségeket.

BIKA

Mások érzéseit, érzelmeit nem tudom ellenőrizni. Viszont képes vagyok arra, hogy saját magam sorsát irányítsam, és megválasszam cselekedeteimet, és azt, kivel veszem körbe magam.

IKREK

Abban a pillanatban, amikor nem érzem, hogy önmagam lennék, akkor magamhoz ragadom a szabadságot és eldöntöm, hogy az az ember leszek, aki lenni akarok.

RÁK

Az életem könnyebb és boldogabb lesz, ha elengedem a haragomat, amely csak hátráltatja az életemet és lehúz.

OROSZLÁN

Sokat tanulhatok másoktól. Ha más emberek másképp gondolkodnak, mint én, vagy más gondolataik vannak, mint az enyémek, akkor ez nem jelenti azt, hogy tévednek - mindannyiunknak igaza lehet.

SZŰZ

Nem aggódom azok miatt a dolgaim miatt, amelyek nem úgy mennek, ahogy kéne. Nem vagyok tökéletes - egyetlen feladatom csupán, hogy megpróbáljak jobbá válni.

MÉRLEG

Nem tudom megúszni a nehézségeket és problémákat - de tehetek azért, hogy jobbá váljak általa, mivel több jót teszek bele. Így az eredmény is jobb lesz.

SKORPIÓ

Más emberek sikere nem az én személyes veszteségem. Nyugodt leszek és sikeres. Nem gondolok arra, hogy mások mit és hogyan csinálnak. Ehelyett csak magamra és a saját utamra összpontosítok.

NYILAS

Nem kell pozitívnak és optimistának lennem életem minden pillanatában; de őszintének kell lennem magammal, hinnem kell magamban, figyelnem kell az én igényeimre és dolgaimra, amelyek boldogságot és örömet hoznak nekem.

BAK

A negatív gondolkodás nem fog megóvni a kudarctól, és biztosan nem vezet sikerhez. A gyakorlatiasság és a a logikai érzék valójában nem fáradság.

VÍZÖNTŐ

Az érzelmek megtartása nem garantálja a teljes biztonságot. De ez megakadályozza, hogy másoktól támogatást, bátorítást és szeretetet kapjak.

HALAK

Senki nem tudja megmondani, hogyan kell viselkedni, vagy mi a teendő a saját életemben - ez a jog kizárólag az enyém.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr9616333870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása