Lótusz

Lótusz

DIY: virágos doboz

2018. május 03. - Lótusz_blogger

Anyák napjára, ballagásra.

Aki már régóta olvassa a blogom, tudja, hogy szinte minden családi eseményre igyekszem valami kézműves dologgal készülni. A mostani szerelmem a virágos doboz....

Egy nagyon egyszerű, mutatós, tartós kézműves ajándékötletet ajánlok, amelyet bárki elkészíthet, és végtelen számú egyediséget bele lehet vinni.

Íme a virágdobozom prototípusa:

Hozzávalók:

egy csinos kis doboz, amelybe a virágot elhelyezzük

egy csokor (a doboz méretétől függ mekkora) selyemvirág

virágoázis

A dobozt egy kínai áruházban vettem és volt belőle szív alakú, meg mindenféle szépség... Az oázist méretre vágtam, és belehelyeztem a dobozba:

Nekiestem a csokornak és a doboz magasságának megfelelően ledaraboltam a virágfejeket:

Végül a virágokat szépen sorban beleszurkáltam az oázisba:

+ ötlet Anyák napjára:

kis cetliket összetekerve tehetünk bele, amelyekre idézeteket írhatunk és/vagy anyukánknak szóló kedves, személyre szóló üzeneteket.

+ ötlet Ballagásra:

papírpénzt is összesodorhatunk, és belecsúsztathatunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6316333986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása