Lótusz

Lótusz

25 legszebb idézet - esküvői meghívóra

2018. június 24. - Lótusz_blogger

Ezek a legszebb idézetek esküvőre.

Bevezető helyett csak annyit szeretnék mondani, hogy olyan fura, de jó érzés, amikor látom, hogy nemcsak a Startlapról, a Cafeblogról, a Facebookról jutnak el a bejegyzéseimhez az Olvasók, hanem úgynevezett organikus elérésem is van - vagyis a keresőbe beírnak szavakat és a több ezer "ajánlat" közül mégis az én cikkem olvassák el. Az egyik ilyen keresős beírás "Buddha esküvői idézetek" volt. Éppen ezért is gondoltam arra, hogy összeszedek egy csokorral olyan idézeteket, amelyet én is szívesen használnék az esküvői meghívómra (még nem tettem le arról, hogy megtalál az igaz, és egy nagy boldog családként élünk.) Egyébként Buddha nem lesz benne! :)

Íme a 25 legszebb esküvői idézet:

[embed height="0" recommendation="0" sharebuttons="0" fbcomments="0" iteminfo="0"]https://www.playbuzz.com/item/50e5a987-790e-46c7-b319-df7f9d9f5fdf[/embed]

Sok erőt és szeretet kívánok mindenkinek, akik házasságot kötnek, vagy házasságban élnek! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr316334042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása