Lótusz

Lótusz

Zárd le az óévet és fogadd az új esztendőt!

2018. december 31. - Lótusz_blogger

Az élet nem gyakorlat! Élesben megy!

Hamarosan vége a 2018-es naptári évnek. Amikor vége van egy korszaknak, le kell zárni, hogy a következőt tudjuk fogadni. Ahhoz, hogy átlépjünk az új évbe, nem árt önvizsgálatot tartani.

Vonulj el, csendesedj le. És tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket. Válaszolj rájuk őszintén.

Hogyan éltem az életem?

Megkaptam az élettől, amire vágytam?

Elégedett vagyok az életvitelemmel? Ezt szeretném folytatni?

Voltak céljaim?

Elértem azokat?

Elég kreatív voltam?

Mindent megtettem?

Van olyan élethelyzet, amelyben nem álltam helyt?

Van olyan szituáció, amelyben úgy viselkedtem, ahogy szerettem volna?

Milyenek az emberi kapcsolataim?

Vannak barátaim? Vannak olyan barátaim, akikkel mindent meg tudok osztani?

A szüleimmel jó a viszonyom?

Ismerem a szomszédaimat?

Ismerem a barátaimat?

Mit tettem, amikor valaki segítségért fordult hozzám?

Van háziállatom? Mindent megadtam neki, amire szükségem van?

A párom/gyerekem mindent megkapott tőlem/belőlem, amire szüksége van?

Volt időm pihenni? Relaxálni?

Szerettem a munkám?

Tevékeny vagyok?

Unottan vagy örömmel járok dolgozni?

Sportolok? Mozgok eleget?

Törődöm az egészségemmel?

Törődöm a szeretteimmel?

Meglátom az élet szépségeit?

Kis dolgoknak is tudok örülni?

Nyugodtan fekszem le, vagy folyamatosan kattog az agyam?

Mi okozza a legnagyobb örömet számomra?

Csak kapni akartam az élettől, vagy adni is?

Megéltem a jó napokat ugyanúgy, mint a rosszakat?

Tudtam hálás lenni?

Tudtam bízni, hinni a legreménytelenebb helyzetekben is?

Tudtam szeretni?

Eleget adtam magamból?

Mertem boldog lenni?

Végül hallgasd meg a következő meditációt (ahányszor csak szükségét érzed).

Ha van kedved, akár a lufi-elengedést szó szerint is megteheted: családi program is lehet: ráírjuk a lufikra, vagy azt, hogy 2018., vagy olyan szavakat, amelyek rossz érzést keltettek eddig bennünk: bánat, csalódottság, magány…. stb. és együtt kimegyünk egy szép helyre és ott szélnek eresztjük a problémákat (vagyis a lufikat). Ugye milyen jó móka?

 

Az új év fogadása

 

Egy csúcskategóriás autó is tervezéssel kezdődik, majd sok apró alkatrészből áll össze, és mire a tervezési-gyártási folyamat véget ér, egy rendkívüli különleges darabot kapunk. Az élet is így valahogy így működik… 

Ahhoz, hogy egy új évet fogadni tudjuk, először el kell engedni a régit, és le kell zárni az óévet. A 2019-es év fogadásához gondold át az alábbiakat, hogy elérhesd a céljaidat és a boldog és kiegyensúlyozott évet tudj majd jövő év végén magad mögött. (Ezt még mindenképpen tedd meg az Óévben).

Munka

Milyennek képzelem a 2019-es évemet? Milyen lesz a munkám? Kik a munkatársaim? Milyen a kapcsolatom velük? Milyen a főnököm? Lojális? Segítőkész? Kielégít-e a munkám? Elég pénzt keresek vele? Szeretem csinálni? Min változtatnék? Milyennek képzelem el az ideális munkahelyet?

Család

Kik vannak körülöttem? Jól érzem magam velük? Boldog vagyok? Mitől lennék boldogabb? Én mivel tehetném boldogabbá a családtagjaim életét?

Egészség

Egészséges vagyok? Mindent megteszek az egészségemért? Egészségesen táplálkozom? Sportolok, mozgok eleget? Mennyire stresszelek? Tudok relaxálni? Elég időt szánok a testem-lelkem regenerálására? Hogyan tudnék több énidőt beiktatni az életembe?

Motiváció

Vannak terveim az új évre? Van motivációm? Ha változtatnék valamin, mi lenne az? Eddig miért nem változtattam mindezen? Rajtam múlik, hogy boldogabb legyek? Mitől lennék boldogabb?

Hallgasd meg az alábbi meditációkat is és érj el bármit, amit szeretnél!

Boldog Új Évet Kívánok!

főkép: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr3716334240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása