Lótusz

Lótusz

Anyagi gondjaid vannak? Az angyalok segítenek

2019. szeptember 27. - Lótusz_blogger

Angyali segítség anyagi gondokra.

Szorult helyzetben vagy? Nem látod a kiutat, de hiszel abban, hogy az Angyalok körülvesznek és ugrásra készen várnak arra, hogy segíthessenek. Ha tisztelettel, szeretettel fordulsz hozzájuk, akkor örömmel dolgoznak érted.

Mely angyalok segíthetnek anyagi gondjait javításában?

Anyagi jólét, siker, pénz, bőség angyali segitői: Anauel, Ariel, Barbelo, Emkie, Uriel

Pénzügyi gondok megoldásának angyala: Vasariah

Vasariah üzenete: Hozzám tartozik a ragyogó sugár, amely a pénzügyi tisztánlátást hozza. Energiám lehetővé teszi, hogy megjavítsd vagy megerősítsd életed serlegét. Ha nem nézel szembe az anyagi gondokkal, és nem próbálod megoldani őket, az öröm és elégedettség gyönyörű aranya szertefoszlik. Hívj, és én segítek, hogy serleged ismét túlcsorduljon az aranytól. A lehető legtöbb energiát fektesd be, ha mindezt a lelki üdvödért teszed.

Isaiel: a jövő őrangyala segít célok kitűzésében és a reális jövőkép kialakításában

Adnachiel: jövővel kapcsolatos derűlátás, magabiztosság

Sahaqiel: határaink kiszélesítése

Pedael: egy helyzet alóli felszabadulás

https://lotusz.cafeblog.hu/2016/09/24/az-angyalok-tudjak-mire-van-szukseged/

Ima az anyagi biztonságért:

Szeretett Istenem, tudom, hogy Te vagy a forrása minden jónak és, hogy Te ellátsz engem mindennel minden tekintetben. Kérlek, segíts eloszlatni azokat a félelmeket, amelyek megakadályoznak engem abban, hogy elfogadjam ajándékaidat. Kérlek, segíts, hogy átéljem a béke, hála és anyagi biztonság állapotát, és, hogy tudatában legyek annak, hogy én a Te gyermeked vagyok, akit Te csodálatos áldásaidban részesítesz. Nyitott vagyok és maradok az Isteni Vezettetésre, ami tévedhetetlenül vezet el engem olyan helyzetekhez, emberekhez, lehetőségekhez, amelyek részei az anyagi biztonságomat megteremtő tervnek. Most látom és érzem önmagam és mindenki mást tökéletes anyagi biztonságban, és a szívem megtelik hálával és örömmel a bőséges Univerzum iránt, amit teremtettél. Köszönöm, Ámen!

 

Ima egy új munkahelyért

Szeretett Teremtőm, tudom, hogy útmutatást adsz nekem egy új munkahely megtalálásához, és kérlek, segíts, hogy észrevegyem az ajtókat, amelyeket most nyitsz meg előttem. Kérek nagyon világos és egyértelmű jeleket, melyek elvezetnek engem az új munkahelyhez, ahol tehetségemet, és érdeklődésemet értelmesen kamatoztathatom. Kérlek, segíts, hogy tudatában legyek annak, hogy megérdemlek egy csodálatos új munkahelyet, és nyugtasd meg a bennem lévő idegességek az interjúk alatt. Kérem az Angyalok segítsenek önbizalmam és bátorságom megerősítésében és segíts, hogy abban a biztos tudatban legyek, hogy segítesz nekem. Ámen!

 

Ima, növekvő üzleti lehetőségekért

Szeretett Istenem, Szent Szellem, Emelkedett mesterek és Angyalok, kérem, hogy mindenki, aki számára áldásosak üzleti termékeim és szolgáltatásaim, lépjen velem kapcsolatba ma. Tárt karokkal üdvözlöm az életbe lépő új embereket és lehetőségeket. Kész vagyok elengedni minden negatív gondolatot, gondolatmintát és hiedelmet, ami elszabotálná új lehetőségeimet. Kérlek, segítsetek, hogy elhiggyem, hogy megérdemlem a jót. Köszönöm! Ámen.

forrás: Doreen Virtue

https://lotusz.cafeblog.hu/2016/11/28/angyali-szammisztika/

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr616334430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása