Lótusz

Lótusz

Rákász Gergely hihetetlenül látványos zenei showja

2014. augusztus 03. - Lótusz_blogger

 

 Egyik nap épp kapcsolgattam a távirányítóval a tévében, és megálltam, mert az egyik csatornán egy nagyon helyes, kedves, intelligens pasit kérdezgetett a riporter. A riportalany Rákász Gergely volt, aki egy világhírű orgonista (az én szegénységi bizonyítványom, de sajnos még nem hallottam róla) viszont a beszélgetésre kíváncsi voltam. Ez a férfi egy zeneőrült (a szó jó értelmében) és arra tette fel az életét, hogy azokkal is megismertesse a komoly zenét, akiknek eddig hidegrázásuk volt már magától a klasszikus zene kifejezéstől is. Nemcsak felnőttek, de gyerekeknek is igyekszik emészthető módon bemutatni, mi is a klasszikus zene szépsége. Mivel élt Amerikában, a mozgalmas és nagyszabású bemutatókban gondolkodik, tudja, hogy ez az, ami az embert meghökkenti, megérinti és ismét becsábítja a komoly zene meghallgatására. A fellépésein orgonán játszik el klasszikusokat (Vivaldi, Bizet, ismertebb műveket), melyeket egy fényshow kísér. Nézzétek meg, mennyire szép és felejthetetlen lehet egy kis zenehallgatás:  

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=eewEixBlhvo[/embed]

Egyszer én is szívesen megnézném élőben is!

Ha tetszett a cikk,nézd meg ezt is: ITT: 24 klip, ami meghatározta divatot!

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr6716331600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása