Lótusz

Lótusz

Gyors házi sportszelet

2015. december 01. - Lótusz_blogger

Holnap lesz a névnapom, de túl sok időm nem volt sütni, sajnos. Ezért egy régi, bevált receptet vettem elő: a Házi sportszeletet. A bevásárlás szinte tovább tartott, mint az elkészítés.... :)

6

Házi sportszelet

  • 2 dl tej
  • 8 evőkanál kakaópor
  • 1 kicsi rumaroma
  • egy kocka margarin
  • ízlés szerint kristálycukor (kb. 15 dkg)
  • 1 csomag daráltkeksz
  • 2 tábla étcsoki
  • 2 evőkanál olaj

A tejet, a cukrot és a margarint (mikróban) felmelegítem, hozzáöntöm a kakaót, a rumaromát. Aztán hozzákeverem a darált kekszet. Legyen homogén!

A masszát egy tálcára öntöm ki, lelapogatom egyenletesre. Hűtőbe teszem, addig elkészítem a csokit a tetejére. Megint a jó öreg mikró: egy mély tányérba helyezem a csokit darabokban, és hozzáöntöm az olajat. Azért fél-egy percenként ránézek, kavarok rajta egyet-kettőt, nehogy leégjen. (A fém kanalat ne tedd be a mikróba!)

2

Ha kész, kiveszem a masszát a hűtőből és ráöntöm az olvasztott csokoládét. Bár ez egy uncsi süti, feldobtam egy kis díszítéssel: Dr. O. dekorációját használtam. Szerintem cuki lett.

3

5

Ha tetszett a cikk, oszd meg mással is! Kövess a FACEBOOK-on is!

Egy másik verziót ITT találsz.

Lótusz

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1116332492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása