Lótusz

Lótusz

A fiatalság forrása: 5 tibeti jógagyakorlat

2016. február 24. - Lótusz_blogger

Nemrég az egyik bloggertársammal valahogy szóba került a jóga. Én nevetve mondtam, hogy 30 év óta jógázom. Igen, elsős voltam és akkor is duci.... Egy másik duci osztálytársammal elküldtek minket Benke Marika nénihez. A mai fejemmel tudom, hogy ez hatalmas megtiszteltetés volt és nagy élmény, de, akkor, hatévesen elég viccesnek tűnt, ahogyan a cicahátat, a hidat, meg a többi gyakorlatot végeztük. Néhány hónapig jártam oda. (Az égiek már akkoriban is segítettek! Egész életemben terelgettek, hogy pozitív dolgokat találjak :) Te is figyelj a jelekre! ).

Azóta néha-néha egy-egy bérletet vettem és jártam jógára, de manapság inkább csak plátói volt a kapcsolatunk. A tegnapi napig.... Amikor is a tesitanár (iskolában dolgozom), nem kérdezte meg, hogy vagyok. Én mondtam, hogy jól, csak fáradt vagyok. Erre ő ajánlotta az 5 tibeti jógagyakorlatot. Hetente 4-5-ször megcsinálja.  És igen, bár már nem fiatal, mégis nagyon energikus, fitt és pozitív. Ezért el is határoztam, hogy újra összemelegedünk: én, meg a jóga.

 

 

A jógának a testre pozitív hatásai lehetnek:

  • az öregedés látható jelei csökkenthetők;
  • testünk feszesebb;
  • nagyobb állóképességet kapunk általa;
  • erősíti a mélyebb izmokat is;
  • szerveink jobb működése;
  • súlycsökkentés;
  • energikusság.

 

Lelki hatások:

  • nyugalom;
  • kiegyensúlyozottság;
  • szeretet-teljesebb kapcsolatok,
  • jobb koncentrációs képesség;
  • örömérzés.

 

Szellemi hatásai:

  • egészséges életmód;
  • egészséges életszemlélet;
  • nagyobb figyelem,
  • nyitottság;
  • nyitás a lelki-szellemi sík irányába.

 

Konkrétan az 5 tibeti jógagyakorlat pozitív hatásairól ódákat zengenek a különböző internetes fórumok:

  • depresszióból való kigyógyulás,
  • jobb közérzet,
  • frissesség, kevésbé fáradékonyság,
  • eltűnik az izületi fájdalom,
  • légzőrendszeri betegségek eltűnése,
  • pajzsmirigy betegségének gyógyulása,
  • fogyás,
  • narancsbőr megszűnése,
  • ráncok kisimulása.

Az öt tibeti jógagyakorlat napi 15 percet vesz igénybe, és már rövidtávon megtérül a befektetett energia. Az alábbi videó alapján te is minden nap elvégezheted:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=hocKWixTtD8[/embed]

Ha már megtanultad és csak "puskának" kell, akkor íme egy összefoglaló kép:

17866c84cb888d4560dfcfe6a81dfe3d

Ha hasznosnak találod a cikket, oszd meg mással is! Kövess a Facebook-on is!

Áldás! Lótusz

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr7216332704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása