Lótusz

Lótusz

Nézd meg, hogy szívja a véred a szúnyog!

2016. június 10. - Lótusz_blogger

Tegnap hajnal kettő körül arra ébredtem, hogy nagyon viszket a lábam. Visszaaludtam, de néhány perc múlva megint felébredtem, megint egy kis vakarózás.  Megint visszaaludtam. Aztán pedig a fülembe is zümmögött az a kis.... Ezután jött a húszperces üldözés. Szóval félórás éjszakai fennlét után sikerült azt a kis egycentis vadállatot elkapnom. Szunyálhattam tovább....

Azon az éjjelen nem igazán érdekelt az, hogy a szunyi hogyan és miként szívja a véremet. Viszont ráakadtam egy videóra, amiben bemutatják, hogy a szúnyog hogyan táplálkozik a vérünkkel: belemélyeszti a bőrünkbe a szájszervét és körbetapogat, majd elkezdi szívni a szövetünkből a vért.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=rD8SmacBUcU[/embed]

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr10016332910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása