Lótusz

Lótusz

Ezért ne egyél havat!

2016. december 15. - Lótusz_blogger

És ne csak a kunyhó mögötti sárga hóból ne egyél!

Emlékszel? Gyermekkoromban leesett az első hó... Minden gyerek kirohant, hógolyózott, hóembert épített. És mégha csak véletlen is, azért néhány gramm hó a hasunkban is landolt. Sőt! Én mindig kíváncsi voltam az ízére! Meg is kóstoltam... Igazából semmi komoly! Én semmi ízét nem éreztem.

 

Az okos tudósok pedig meg is indokolják, miért nem kell kíváncsiskodni a hó ízét illetően. És nem, nem kóstolják meg (ennél több eszük van ;-) ), csak vizsgálják! Ugyanis a hó nem valami egészséges dolog!

A hó, fagyott víz, amely szennyező anyagokat tartalmaz: kipufogógázt, benzolt, a toluolt, az etil-benzolt, a xilolokat. Amikor megolvasztjuk a havat egy erősen szennyezett folyadékot kapunk. Te pl. meginnád a mosogatólét? Nem hiszem!

Szóval, ha a gyerek életében először pici mennyiségben (leginkább várostól távoli szűz) meg akarja kóstolni  a havat, nem fog belehalni... De azért rendszert ne csináljatok belőle! :)

További cuki állatos képekért kattints IDE.

Iflscience

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr3916333322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása