Lótusz

Lótusz

Angyali mantra: üdvözlet a mennyből

2017. február 20. - Lótusz_blogger

A mai angyali üzenetem a számodra: "A szeretet Aranyfonala nem szakad el."

Életemben először 6 éves koromban találkoztam a halállal. A nagypapám rákos volt és ő ment el. Azt a pillanatot sosem felejtem el, amikor a nagybátyám belépett az ajtón és csak ennyit mondott: "Apu meghalt." Ezt a képet sosem fogom elfelejteni.... Tudom, hogy gőzöm sem volt arról, hogy mit jelent ez a mondat... De azonnal elkezdtem sírni. Pedig sosem voltam az a sírós gyerek. Először sírtam, mert nem értettem. Aztán pedig már azért sírtam, mert megértettem. Azért fájt annyira, mert én voltam az első unoka... Ő pedig a betegsége miatt sokat volt otthon és rengeteget voltunk együtt. Azt a szeretetet azóta sem kaptam meg senkitől. Most 30 évvel később is eszembe jut néha, bár már halványodott az emlék. Azonban tudom, hogy jó helyen van és fény veszi körül.

mennyország.jpg pixabay


Amikor elmegy valaki, Azrael Arkangyal kíséri át a fénybe. A fény, a szeretet, a Jóisten szeretete körülöleli az illetőt, és ez a meleg fény beburkolja, mint egy puha takaró. A mennyben hasonló fényt és szeretet árasztó lények veszik körül, és megnyugszik, feltöltődik, boldog lesz.

Nekünk, akik még itt maradunk nehezebb a helyzetünk: fáj a másik hiánya, fáj, hogy többé nem tudunk vele beszélni, nem foghatjuk a kezét, nem ölelhetjük át. De ha nagyon fájdalmas nélkülük lenni, Azrael arkangyalt kérhetjük, hogy hozzon hírt szeretteinktől, és azt is kérhetjük, hogy álmunkban látogasson meg. Ilyenkor valószínű, hogy vele, róla álmodunk, és reggel nem fájdalommal gondolunk rá, hanem inkább melegség tölt el, és érezzük, hogy velünk van.

Mi mindannyian fénylények vagyunk. A földi pályafutásunk egyszer véget ér, de a lelkünk örök. És lélek bárhol ott lehet. Az is előfordulhat, hogy a következő életünkben újra összetalálkozunk szerettünkkel és akkor is majd nagyon szeretni fogjuk egymást. De ezt megelőzően, a mennyekben is újra találkozhatunk szeretteinkkel és együtt fürödhetünk meg Isten fényében és szeretetében.

menny-kapu.jpg pixabay


Müller Péter azt mondja (innen):

"A szeretet Aranyfonala nem szakad el.

Minden más elszakad, megrozsdásodik, tönkremegy, megszűnik, de a szeretet – ha igazi – maradandó kapcsolatot jelent. Még a mai ember is, bármennyire a föld rabja, s abban a tévképzetben él, hogy a halállal és a testtel minden elmúlik, még ő is érez és álmodik és hall néha félálomban szavakat, melyekről azt hiszi, hogy a saját képzelete játszik vele. Nem! Van másik Valóság, akkor is, ha most nem érzékeled. Nem látod, és nem hallod. Csak ha „füled van hozzá"."

Kérem a Mindenható Mennyei Atyát, hogy védelmezzen engem, védelmezze a szeretteim és fordítson gondot az elhunyt szerettemre is. Segítsen, ha majd a végső órám eljön, el tudjak jutni a Mennyországba és ott újra találkozhassak a szeretteimmel, és a Drága Angyalok töltsenek a fel a szeretet és a fény energiájával. Addig pedig adjanak erőt és kitartást, hogy életutamat járjam és megtapasztaljak, megtanuljak minél több dolgot a Földön, ami a későbbiekben a javamat szolgálja. És kérem, hogy addig is, időről időre megtapasztaljam az igazi szeretetet az életemben. Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr1516333440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása