Lótusz

Lótusz

12 mágikus nap és éjjel

2017. december 25. - Lótusz_blogger

Karácsony és Vízkereszt közötti 12 nap és 12 éjjel mágikus erővel bír.

12 mágikus nap – 12 mágikus éjszaka
Január 6-ra megálmodhatjuk az Év feladatát!

Régen az emberek a  karácsonyi időszakot valóban megélték: nem az ajándékok után rohangáltak, hanem befelé fordultak és igyekeztek az ekkor érkező energiákat fogadni és használni. Ez a 12 nap és 12 éjjel az év egyik leggazdagabb energetikai időszaka. A pihenés, elmélyülés, lezárás, és újrakezdés ideje.

Ilyenkor rengeteget füstölőztek (a Háromkirályok is aranyat tömjént, és mirház vittek a Kisjézusnak), A füstölőzéssel megtisztították a házakat, istállókat, és megtisztították az otthonukat a felgyülemlett negatív energiáktól. Ilyenkor a túlvilág, a szellemvilág is közelebb van, könnyebben kapcsolatba lehet kerülni Égi Segítőnkkel.

A 12 napból 6 nap az óév végére, a másik 6 nap pedig az új év elejére esik, mely napok megfeleltethetők az év 12 hónapjának ( pl. december 26 – január, december 27- február…stb ) de a csillagjegyeknek is és az általuk képviselt archetípusnak. Az elmélyülés során 12 napon át megismerkedhetünk az archetípusok általuk képviselt energiákkal, hogy később ezáltal egyre teljesebbé válhassunk.

Ez az időszak a legmegfelelőbb arra, hogy az elkövetkező évet tudatosan irányítsuk azáltal, hogy ezeken a napokon tudatos cselekvésekkel, rituálékkal az általunk szándékozott energiákkal töltjük föl az előttünk álló év megfelelő hónapjait, valamint figyelhetünk a jelekre, történésekre, melyek előrevetíthetik az elkövetkező év adott hónapjának feladatait.

A 12 mágikus nap MANTRÁI:

december 26 (Halak, lábfej): ÉN HISZEK
december 27 (Vízöntő, lábszár): ÉN KERESEM AZ ÚJAT
december 28 (Bak, térdek): ÉN RENDET TEREMTEK
december 29 (Nyilas, combok): ÉN MEGÉRTEM
december 30 (Skorpió, nemi szervek): ÉN MEGHALOK, DE FELTÁMADOK
december 31 (Mérleg, csípőtájék): ÉN MEGMÉREK ÉS KIEGYENLÍTEK
január 1 (Szűz, alsó hasi tájék): ÉN DOLGOZOM ÉS SZOLGÁLOK
január 2 (Oroszlán, szív és gerinc): ÉN URALKODOM
január 3 (Rák, mellkas): ÉN ÉRZEK
január 4 (Ikrek, vállak): ÉN GONDOLKODOM
január 5 (Bika, nyak): ÉN BIRTOKLOK
január 6 (Kos, fej): ÉN AKAROKforrás

Fenti mantrákra és kapcsolódó testtájékra koncentrálva adott napon jöhetnek információk, amelyeket érdemes mindenképpen lejegyzetelni, mert a mondás szerint a következő év hónapját is jelenti egyúttal.
Január 6-ra megálmodhatjuk az Év feladatát!

 Mi vár Rád a DISZNÓ Évében: ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr5916333854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása