Lótusz

Lótusz

Forrest Gump legbölcsebb tanácsai az életre

2018. március 15. - Lótusz_blogger

A Forrest Gump legerősebb életbölcsességei

A bugyutának tűnő, ugyanakkor szeretetteljes, szívmelengető és megnevettető film került ismét elém. A filmet 1994-ben készítették, de akkor, tiniként nem jutott el hozzám a valódi üzenete. Azóta, szerencsére többször is láttam. Filmnézés közben pedig: volt, hogy potyogtak a könnyeim, volt, hogy majdnem leestem az ágyról, úgy nevettem.

 

Az egyszerű mondatok és tettek rengeteg szeretetet, melegséget, és valódi emberséget sugallnak. Az egyszerűség, kitartás és az, hogy nem mindig kell, hogy célunk legyen a tetteinkkel, hanem elég, ha "csak" élvezzük a tevékenységet, minden ember számára példaértékű. A kedvenc (elgondolkodtató) mondatokat hoztam el ma számodra.

1."Édes Istenem változtass madárrá, hogy messze repülhessek, minél messzebbre innét!"

2. "Mindennap történnek csodák. Nem mindenki hiszi, de hogy történnek, az biztos."

3. "Dan hadnagy egyszer felhívott és azt mondta, többé nem kell törődnünk a pénzzel, én meg azt feleltem: az jó, egy gonddal kevesebb. Mama mindig azt mondta, hogy az embernek csak annyi vagyon kell, amiből megél, a többi csak felvágásra meg fennhéjazásra való."

4. "Az ígéret szép szó, ha megtartják."

5. "Soha ne ítélj meg egy másik embert, míg egy mérföldet nem jártál a cipőjében!"

6. "Tudja, az a fura, hogy valamire emlékszik az ember, valamire nem. Emlékszem a legelső buszozásomra az iskolába, jól emlékszem. Igazán fura, mik maradnak meg az ember fejében. A születésemre például nem emlékszem. És nem bírom felidézni az első karácsonyi ajándékomat, vagy hogy mikor vittek először a folyópartra piknikre. Viszont arra jól emlékszem, mikor hallottam először a világ legédesebb hangját. Sose láttam olyan szépet életemben, mint az a kislány. Olyan volt, mint egy angyal. (...) Attól kezdve mindig együtt voltunk, úgy voltunk, mint a borsó meg a héja."

7. "Én nem vagyok egy okos ember, de azt tudom, hogy mi a szerelem."

8. "Az embernek előbb maga mögött kell hagynia a múltat, csak akkor mehet tovább."

9. "Az élet olyan, mint egy doboz bonbon: az ember nem tudhatja, mit vesz belőle."

10. "A halál is csak az élet része."

11. "Én nem tudom, hogy a mamának volt-e igaza, vagy pedig Dan hadnagynak, (...) hogy van-e mindegyikünknek rendeltetése, vagy csak úgy ide-oda sodor bennünket a véletlen, mint a szél, de én azt hiszem, mind a kettő igaz. Talán mind a kettő megtörténik velünk egyszerre."

12. "Azt hiszem, rajtunk múlik, hogy mi a rendeltetésünk. Ki kell hoznunk a legjobbat abból, amit Istentől kaptunk."

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=LPKOTSn9CaM[/embed]

főkép

képek: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr2016333922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása