Lótusz

Lótusz

Ezt lehet szeretni a csillagjegyedben: SZŰZ

2018. augusztus 17. - Lótusz_blogger

Ezért jó Szűz csillagjegyűnek lenni.

Augusztus 22 és szeptember 23 között a Vénuszé a terep. És igen, ahogy eddig is egy-egy ismerősöm, szerettem volt az ihletadó a csillagjegyek jellemzésénél, most is van olyan, aki "segít".

Ezt lehet benned szeretni: Szűz

  • a Szűz nagyon okos, rendkívüli intelligenciával rendelkezik;
  • könnyen átlát egy-egy helyzetet, nagyon jó problémamegoldó;
  • kevesebb az önbizalma, mint amennyi látszik rajta;
  • nagyon jó elemző, nagyon céltudatos,
  • nagyon jól tud takarékoskodni, előrelátó;
  • szereti hasznosnak érezni magát, azonban munkáját a háttérből, és nem feltűnően végzi;
  • nagyon rendszerető, pedáns, gazdaságosságra törekszik mindenben;
  • előrelátó, megfontolt, nem kezdeményez, fél a spontenaitástól;
  • érzelmein nagyon jól tud uralkodni;
  • folyamatosan kontrollálja a küllemét, a mozgását, a tetteit, mozdulatait;
  • jószívű és nagylelkű;
  • rendkívül türelmes;
  • alapos és gyakorlatias;
  • jól tudja megőrizni a titkokat;
  • fejlett kritikai érzéke van;
  • nagyon szerencsés típus;
  • racionális és munkabíró;
  • párválasztás során is nagyon igényes, alaposan választja ki a társát;
  • általában tehetségesek abban, amit csinálnak;
  • nehezen mondanak nemet, és ha valamit elvállalnak, azt mindig túl lelkiismeretesen csinálják;
  • általában békét sugároznak, de belülről folyamatosan emésztik magukat.

Olvasd el a többiekről szóló jellemzést is:

Ezt lehet szeretni a csillagjegyedben: KOS

Ezt lehet szeretni a csillagjegyedben: BIKA

Ezt lehet szeretni a csillagjegyedben: IKREK

Ezt lehet szeretni a csillagjegyedben: OROSZLÁN

kép: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr2016334096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.08.20. 14:12:49

Nem hittem a horoszkópban sokáig, nemrégibeb jöttek a rosszabbnál-rosszabb dolgok a munkahelyemen és a magánéletemben, elkezdtem hát követni, hogy mit jósolnak nekem a csillagok, reménytelenségemben. Én is meglepődtem, amikor megvalósultak azok a dolgok, amiket leírtak. Azóta lekes "hívő" vagyok én is :) www.astrohoroszkop.hu
süti beállítások módosítása