Lótusz

Lótusz

Ho'oponopono - a hawaii módszer a boldogság elérésére

2015. október 13. - Lótusz_blogger

Mi a boldogság?

Ez ősi hawaii módszer segít mindenkinek, akinek elakadás, szeretetlenség, sikertelenség van az életében. A ho'ooponono egy mantrát jelent, ami összesen négy kifejezésből áll:

Sajnálom. Kérlek, bocsáss meg. Köszönöm. Szeretlek.

  1. Sajnálom

Mindenki követhet el az életében olyan dolgot, amit vagy nem gondolt át, vagy egy kicsit hevesebben reagált valamire és megbántott vele egy másik embert. Mindenki hibázik. Ahhoz, hogy fejlődni tudjunk be kell ismernünk a hibáinkat. Azért vagyunk itt a Földön, hogy tanuljunk, hogy egyre jobb emberré váljunk. Ehhez az első lépés a beismerés.

2. Kérlek, bocsáss meg.

Akaratunkon kívül is megbánthatunk másokat. Látjuk rajtuk, hogy szenvednek. Kérjünk tőlünk bocsánatot. Én még olyat nem láttam, hogy valami butaságot elkövettem és bocsánatot kértem, és nem bocsátottak volna meg nekem. Szóval bátran tegyük meg ezt a lépést. Nagyon felszabadító!

 

3. Köszönöm.

A köszönet, a hála minden teremtés alapja. Ha hálásak vagyunk, megköszönünk valamit, annál több jó dolog fog érkezni az életünkbe. Ha rossz dolgoktól megszabadultunk (megbocsátottunk, bocsánatot kértünk - megtisztultunk), képesek vagyunk új, pozitív dolgokat az életünkbe fogadni. Köszönj meg minden jó dolgot (ez evidens, ugye?:) ) és minden nehézséget is. Sosem tudhatod, hogy ezáltal kivel találkozol, vagy milyen új dologgal kerülsz kapcsolatba általa. Új lehetőségek nyílnak meg előtted.

4. Szeretlek.

Ugye milyen nehéz ezt kimondani? Éppen a hétvégén mondta ezt nekem valaki, és én meg teljesen lefagytam. Nem éreztem 100%-ig így és hazudni pedig nem akartam. :( Pedig milyen jó érzést azt hallania a másiknak. Amint kimondom ezt a szót, a szeretet azonnal áradni kezd. És a szeretet a legnagyobb erő a földön.

 

"Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet."

(I. Korinthusi levél 13.)

Ezt a mantrát ismételgetve egyre szebb, jobb, szeretet-teljesebb és sikeresebb lesz az életünk, jobban elfogadjuk magunkat és a környezetünket és boldogabbá egészségesebbé, harmonikusabbá válunk. Ezzel nemcsak saját magunkat, de a környezetünket, a Földet is tisztítjuk.

 

A karmánk tisztulása, rezgésünk növekedése is lehetséges a mantra rendszeres mondogatásával. Ismételgesd:

Sajnálom. Kérlek, bocsáss meg. Köszönöm. Szeretlek.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=kfTK60VE3sI[/embed]

 

Sajnálom; kérlek, bocsáss meg; köszönöm; szeretlek! :)

Így érheted el a boldogságot a világ legboldogabb embere szerint: ITT.

Ferenc pápa 10 boldogsága: ITT.

Még több boldogság: ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://lotuszlelek.blog.hu/api/trackback/id/tr116332396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása